Magnetyzery Turbomag® to niewielkie urządzenia, bez problemu montowane w samochodach. Obecne na rynku od kilku lat nie tylko generują znaczne oszczędności paliwa, lecz także sprzyjają zwiększeniu dynamiczności auta. Są także korzystne dla środowiska naturalnego, gdyż istotnie zmniejszają ilość substancji toksycznych zawartych w spalinach emitowanych przez pojazd do atmosfery.
Ile magnetyzerów należy zamontować? Na to pytanie nie ma gotowej odpowiedzi. W małym samochodzie wystarczy jeden, natomiast w większych autach ich liczba może (w zależności od konkretnego magnetyzera) wzrosnąć do kilku. Warto jednak wziąć pod uwagę, że takie nowoczesne pojazdy już z samej swej natury są droższe, a także zużywają więcej paliwa, więc zwiększone nakłady na magnetyzery siłą rzeczy dają tu proporcjonalnie większe korzyści niż w niewielkich wozach.
Każdy chciałby usłyszeć, na jak znaczne oszczędności może liczyć w związku z zastosowaniem magnetyzera. Otóż użytkownicy mogą osiągnąć 27-proc. spadek zużycia paliwa, zaś toksyczność tego ostatniego redukowana jest nawet o 80 proc. Z pojazdu można wręcz usunąć katalizator, gdyż zestaw magnetyzerów jest w stanie z powodzeniem go zastąpić.
W seryjnym aucie wzrost dynamiki już o 10 proc. uważany jest za duży. Często konieczna jest jednak ingerencja w elektronikę, a i tak w wielu silnikach nie obejdzie się bez tuningu mechanicznego. Mimo tych zabiegów nawet taki przyrost mocy jest trudno odczuwalny, jeżeli przebiega stopniowo. Sedno sprawy tkwi zaś w psychologii. Podczas jazdy przeciętny człowiek w miarę upływu czasu bardziej niż poprawę przyśpieszenia, do którego łatwo jest mu się przyzwyczaić, odczuwa raczej znudzenie osiągami auta.
Problemy te są obce użytkownikom magnetyzerów. Turbomag® działa natychmiast. Już po przejechaniu 10-15 km od momentu zainstalowania, moc silnika wzrasta średnio o 7-11 proc., co czuć chociażby po tym, że lepiej przyśpiesza i wykazuje większą elastyczność.
Wyróżnić możemy następujące rodzaje magnetyzerów:
a jednocześnie
Uwaga!
Montując magnetyzery na przewodach doprowadzających paliwo, sprzyjasz zapchaniu przewodu przez ferromagnetyki, które po pewnym czasie osadzą się w miejscu, gdzie zamontowany będzie magnetyzer.
Niestety, rozmaitość modeli samochodów uniemożliwia znormalizowanie średnicy przewodu powietrza. A w sytuacji gdy liczy się precyzja, w pierwszej chwili mogłoby się wydawać, iż nie pozostaje nic innego, jak zaprojektowanie do każdej marki auta innego uchwytu mocującego. Problem ten udało się ominąć, ustawiając z ogromną precyzją magnetyzery pod odpowiednim kątem bez przecinania, czy doginania jednakowych uchwytów.
Formularz kontaktowy indeterminate_check_box
Preferowana forma kontaktu